Поширити в соціальних мережах:

Оплата ч/з Інтернет

понедельник, 19 ноября 2018 г.

Доска объявлений OLX :: Cybermarketing 2018: Yaki chaklunchyk vbyvayutʹ CTR orhaniky | Cybermarketing 2018: Які чаклунчик вбивають CTR органіки

Доска объявлений OLX

Cybermarketing 2018: Які чаклунчик вбивають CTR органіки

10 листопада в Москві, в офісі Mail.Ru Group, пройшла одинадцята конференція з інтернет-маркетингу для фахівців  Cybermarketing 2018 . В рамках секції SEO Андрій Буйлов , керівник сервісу «Муравейнік.tools» , представив доповідь «Які чаклунчик вбивають CTR органіки» 
Про появу нових чаклунчик у видачі пошукових систем говорять багато. Одне з останніх таких нововведень - тестування п'ятого спецрозміщення у видачі Яндекса, яке вже завершилося. Але це трохи поліпшило ситуацію. Наприклад, по багатьом запитам видача Яндекса і Google виглядає так:
Зеленої рисою позначений кордон першого екрану перегляду на пристроях з розширенням 1366 * 768 і 1920 * 1080 пікселів (на даний момент це найпопулярніші розширення екранів користувачів в Росії). Видно, що у випадку з великою роздільною здатністю органіка по цих запитах з'являється в середині другого екрану (на першому екрані огранікі немає взагалі), а у випадку з меншим - внизу другого або навіть третього екрану.

чаклунчик Яндекса

Найчастіше за інформаційними запитами можна зустріти такі чаклунчик Яндекса:
Нижче наведено таблицю народження чаклунчик на випадковою вибіркою порядку 10 000 запитів.
Яндекс.Коллекціі розкатали в кінці серпня - початку вересня на 68% запитів, але вони виявилися не дуже доречними, особливо з комерційних запитам. Тому у вересні їх частка знизилася до 9%, а в жовтні і листопаді - до 1,3-1,4%. Таким чином тестування чаклунчик завершилося, Яндекс зрозумів, по яких запитах його показувати, і почав виводити Колекції в основному за інформаційними запитами.
Яндекс.Зображення поводяться досить стабільно. У листопаді вони з'являлися по 39% запитів. У Яндекс.Відео позитивна динаміка: з вересня відсоток запитів, за якими вони виводяться, збільшився до 47%. Більш свіжа історія - мітки: їх викотили тільки на початку вересня (на той момент вони зачіпали 3-4% запитів), і в листопаді вони зустрічаються вже по 83% запитів. Тоді ж почалося тестування чатів, але вони не отримали поки такого розповсюдження - всього 5% запитів в листопаді.
Решта типів досить стабільні, в листопаді ситуація наступна:
  • Яндекс.Факти зустрічаються по 6% запитів.
  • Організації справа - 9%.
  • Інформаційний відповідь праворуч - 33%.
  • Карти - 1,3%.
  • Маркет серед видачі - 7%.
  • Всі оголошення Директа - 5%.
  • Блок Маркета справа, МКБ і організації на карті праворуч - по 4% запитів.

чаклунчик Google

Представлене в доповіді дослідження не зачіпає Google, але все ж позначимо основні чаклунчик, що зустрічаються у видачі пошукової системи.
Небезпека схожих запитів полягає в тому, що вони часто виводяться в зв'язці з розширеним сніпетів. І зрозуміло, що такому разі перший екран приблизно ними і закінчиться. Так що кликабельность знизиться дуже помітно, в 1,5-2 рази. Схожі запити дуже часто виводяться на першому місці і на 9-10 місці. В середині їх можна зустріти досить рідко.
Якщо говорити в цілому, то на Google Local припадає близько 8% запитів, граф знань дістався до 24%, товарів праворуч і товарів в шапці практично немає - по 0,2%. Картинки виводяться по 24% запитів, конвертер - по 0,1%, фільми і серіали - по 0,3%, частка схожих запитів зростає - з 9 до 13% за три місяці, featured snippets відображаються по 9,4% запитів.

дослідження

Вихідні дані

  1. Пошукова система: Яндекс
  2. База: 130 000 запитів
  3. Відсіяли запити з числом взаємодій <10 і точної частотою по Яндексу <5.
  4. Відсіяли брендові запити, тому що вони сильно завищують кликабельность.
  5. Розділили запити на інформаційні та комерційні, так як поведінка користувачів та наявність чаклунчик в цих групах помітно різниться.
Хоча мова піде про CTR при наявності тих чи інших чаклунчик, не можна точно стверджувати, що саме цей чаклунчик впливає на CTR. Але якщо при його наявності кликабельность знижується, то, з якої б причини це не було, закономірність обов'язково потрібно враховувати при прогнозуванні і приоритизации запитів. Нижче ми будемо іноді для простоти називати зв'язок чаклунчик і CTR впливом, але важливо розуміти, що це тільки кореляція і потрібно використовувати ці дані тільки так.

Інформаційні запити

Нижче показаний усереднений графік, що показує зміну CTR в залежності від позиції в ТОП 10 Яндекса. Далі він буде порівнюватися з показниками кликабельности при наявності конкретних чаклунчик.
картинки
Наявність Яндекс.Зображень в ТОП 5 є досить серйозною ознакою заниженого CTR, на багатьох позиціях він знижується в 2-3 рази. Так що це обов'язково потрібно враховувати при прогнозуванні.
При цьому картинки на 6-10 позиції не роблять практично ніякого впливу.
Для наочності порівняємо CTR на різних позиціях з картинками над 1-5 позицією і над 6-10:
Відео
При появі чаклунчик з відео в ТОП 5 помітно зниження CTR в ТОП 5, зате нижня частина видачі практично не відрізняється.
На графіку нижче по деяких позиціях немає даних (такі ситуації будуть і з іншими категоріями), це означає, що не було достатньої кількості запитів, які відповідали б поставленим умовам.
Наявність чаклунчик з відео на 6-10 позиції значної ролі не грає.
Інформаційний відповідь справа
У цій вибірці було занадто мало підходящих запитів на перших двох позиціях, тому дані є починаючи з третьої позиції. На графіку видно, що цей чаклунчик дуже сильно корелює зі зниженням кликабельности третьої і четвертої позиції. Це може бути пов'язано з тим, що інфоответ справа часто займає дуже багато місця, часто далі першого екрану, і відтягує на себе увагу. А ось на низ видачі він впливає мало.

ділові пропозиції від

Графік середнього CTR по комерційним запитам виглядає так:
спецрозміщення
Почнемо з неочевидних даних: по 12% комерційних запитів немає реклами зверху (спецрозміщення). Одне спецрозміщення показується по 10% запитів, два спецрозміщення - теж по 10%, три спецрозміщення з'являються у відповідь на 9% запитів, і найчастіше Яндекс видає чотири спецрозміщення - по 59% запитів.
Якщо говорити про CTR, то при нулі спецрозміщенні особливих коливань в порівнянні з середньою клікабельністю немає, якщо не брати до уваги ТОП 1.
При одному спецрозміщенні теж немає значних відхилень від середнього рівня кликабельности. При двох спецрозміщенні також немає підвищення CTR у порівнянні із середнім значенням. А ось 4 спецрозміщення помітно кидають кликабельность - в 1,5-2 рази. Причому якщо деякі чаклунчик не зачіпають хоча б низ видачі, то 4 спецрозміщення знижують кликабельность всіх позицій.
Маркет серед видачі
Розміщуючи блок Маркета серед видачі, Яндекс підлаштовується під органіку. Як і спецрозміщення, Маркет серед видачі не з'являється по 12% комерційних запитів. У більшості випадків він показується десь в першій четвірці, а починаючи з п'ятої позиції він практично не з'являється.
Опинившись на першій позиції, блок Яндекс.Маркет практично в 1,5 рази знижує кликабельность, але практично не впливає на CTR другої та наступних позицій.
Маркет над 3-4 позицією практично ніяк не впливає на перше місце, зате при його наявності занижений CTR другої та наступних позицій.
Яндекс.Зображення
Здавалося б, за комерційним запитам картинки повинні зустрічатися досить рідко. І дійсно, по 27% запитів цей чаклунчик не відображається. А ось за рештою 73% вони нормально показуються. На щастя, зазвичай не на перших місцях.
Перебуваючи в першій половині видачі, Яндекс.Зображення значно корелюють зі зниженням кликабельности в ТОП 3. А з'явившись в ТОП 5-10 практично не позначаються на CTR.
Відео
З відео ситуація краща: по 58% запитів чаклунчик взагалі не показується. У ТОП 5 зустрічається вкрай рідко. Найчастіше блоки з відео з'являються в самому низу.
Зате, опинившись в ТОП 5, відео на відміну від картинок є суттєвою ознакою зниження CTR, ефект навіть сильніше, ніж від чотирьох сперазмещеній. Можливе зниження в 2-3 рази.
А ось перебуваючи в нижній частині видачі, відео практично ніяк не впливає на кликабельность.
Блок Маркета справа
Цей чаклунчик практично ніяк не впливає на кликабельность, якщо не брати до уваги невеликого відхилення на 6 позиції.
МКБ
А ось медійно-контекстний банер показує помітне зниження CTR. Найсильніше його вплив позначається на позиціях, які знаходяться поруч з ним (3-6 позиція).
Чати справа
Чати справа теж практично не впливають на кликабельность.
Всі оголошення Директа
Чаклунчик «Всі оголошення Директа» на даний момент показується по задоволеному великої кількості запитів і виводиться в основному на 3, 4 і 6 позиціях. Цікавий момент: рядок «Всі оголошення Директа» в 82% випадків виводиться з чотири спецрозміщенні. Тобто в певному сенсі цей пункт можна вважати п'ятим спецрозміщенні. І це важливо враховувати при прогнозуванні кликабельности.
Якщо все оголошення Директа є хоч десь у видачі, то CTR падає досить сильно. Але за рахунок того що він з'являється в основному разом з 4 спецрозміщенні, не можна стверджувати, що впливає саме він.

замість висновку

Це усереднені дані по нашій вибірці. Для більш точного прогнозу КЕП рекомендуємо зробити аналогічне вимір на основі даних конкретного сайту.
Якщо часу на збір даних за своїми проектами у вас немає, але потрібно швидко порахувати віддачу від запитів, можна використовувати наші дані по середньому CTR і понижуючі коефіцієнти:
Якщо часу трохи більше, можна розвести інформаційні та комерційні запити і використовувати такі коефіцієнти:
Важливо пам'ятати, що ці коефіцієнти для одного чаклунчик. Але що буде, якщо виводяться кілька чаклунчик? Тут важливо розуміти, наскільки часто вони показуються разом. Так, якщо говорити про 4 спецрозміщенні і всіх оголошеннях Директа, то різниці практично ніякої. Тому що вони зазвичай виводяться разом.
А якщо взяти чаклунчик, які один з одним виводяться не так часто, то потрібно розраховувати індивідуально. Так поєднання чотирьох спецрозміщенні і відео в ТОП настільки знижує CTR, що робить будь-який запит практично марним.

Комментариев нет:

Отправить комментарий